Rólam

Forbes
Oravecz Nóra

Énmárka- és storytelling stratéga vagyok,

New Yorktól és San Franciscótól kezdve, Budapesten és Londonon át Amszterdamig tanítom azt a metódust, ami az énmárkámat sikerre vitte.



MINDIG IS ÉRDEKELT, HOGY VAJON MI HOZTA MEG MÁSOK SZÁMÁRA A SIKERT?

Aztán sikeres lettem, és az kezdett érdekelni, hogy nálam mi működött, és hogy másolható-e..

Meg akartam érteni, hogy mit csináltam másképp, hogy sikerült több, mint 100 ezer könyvet eladnom, miközben mindenki azt mondta, jó, ha 5000 példányt el tudsz adni a könyveidből.. Vajon miért voltak országszerte teltházasak az előadásaim? Kíváncsi voltam, hogy hogyan tudtam majd 4,5 millió lapletöltést generálni a blogomon csupán pár év alatt, miközben mindenki azt mondja, az emberek már nem olvasnak blogokat? Érdekelt, hogy számomra miért működik még mindig a Facebook, és mások számára miért nem? Arról nem is beszélve, hogy miért van az, hogy a legnagyobb PR ügynökségek kerestek meg a HuffPost-on megjelent interjúim kapcsán, akik kapukat nyitottak meg előttem, hogy végül olyanokkal interjúzhassak, mint Dr. Oz, Hardwell, Martin Garrix, és így tovább. Tudni akartam, hogy miért válaszolt Arianna Huffington az e-mailjeimre, miért osztotta meg a posztjaimat, miért hívott meg blogolni a HuffPostra, és Jake Paul miért mondott igent az interjúfelkérésemre. Egyre többen kérdezték, “jó, de mégis hogy csináltad?”, én pedig elkezdtem írni róla egy zárt csoportban. Például arról, hogy hogyan szereztem 3 ügyfelet 1 hét alatt egy városban, ahol senkit sem ismertem, és szerződtem velük több hónapra. Arról nem is beszélve, hogy kezdetektől fogva a naptáram tele volt konzultációs időpontokkal.. Vagy épp hogyan szerzel ingyen jegyet a WebSummit-ra, és válsz 3 év leforgása alatt önkéntesből pitch zsűrivé és mentorrá? Egyáltalán hogyan kerültem én a New York-i Influencer Marketing Napok színpadára előadóként? Na meg persze hogyan jutsz be a konferenciák zártkörű esti rendezvényeire,, ahol a legbefolyásosabb emberekkel ismerkedhetsz?

Ugyanakkor az első könyvem megjelenése előtti tapasztalataimhoz is visszanyúltam, amikor a MOM Park, az akkori Kupon Világ, vagy a Nők Lapja Café közösségi média tevékenységét végeztem, vagy a Nőiportál.hu online marketingese voltam (miközben “hobbiként” Csernust vagy épp Kiss Ádámot interjúztattam). A választ a konzultációk adták meg, amiből 2016 decembere óta majd 1000 órát tartottam világszerte.

Végül összeállt az a metódus, ami teljesen mindegy, hogy a világ melyik pontján vagy, hogy Netflix színész vagy Kanadában (Scott Cavalheiro) vagy Ausztráliában (Nick Slater), esetleg a Született feleségek c. sorozatban játszottál (Shawn Pyfrom), vagy épp egy befektető vagy San Franciscóból, aki végre kiadná a könyvét, vagy épp profi szakember vagy a területeden Magyarországon, de nem tudsz tudatosan építkezni, a módszerem bizonyítottan működik: igenis lehet nagyban gondolkodni, és van is értelme, ugyanis ma már minden vállalkozószellemű ember előtt ott az eszköztár, ami hosszútávon sikert és bevételt hozhat, hogy végre azt az életed élhesd, amit szeretnél.

 

RÓLAM MONDTÁK:

Bánkuti Dani

NAGYON JÓ ÉRZÉKE VAN AHHOZ,
HOGY MINDENKIBŐL A LEGJOBBAT HOZZA KI"

és egy olyan nézőpontból közelítse meg a dolgokat amikre eddig senki nem gondolt."

Bánkuti Dani, zeneipari szakértő

Pistyur Veronika Bridge Budapest
Wolf Gábor Marketing Commando

“A tehetsége, a képességei alapján egy nemzetközi szakember, akihez ha az USÁ-ban dolgozna, párezer dollár alatt képtelenség lenne bejutni. A meglátásai egyediek, nekem több olyan javaslatot is tett, amire a közönségem kiemelkedően reagált.”
- Wolf Gábor, Marketing Commando

“Sosem elégedett, mindig jobbat szeretne. A története inspiráció másoknak, számára pedig inspiráció a megerősítés, hogy az évek alatt összegyűjtött tudása mennyi embert mozdít ki a komfortzónájából és ösztönöz arra, hogy merjen álmodni és az álmait megvalósítani."
- Pistyur Veronika, Bridge Budapest


 

Megjelent könyveim: